piątek, 7 września 2018

8. Dupek


-Chcesz jeszcze jednego drinka? - pytanie, które skierowane było do mnie, zostało zadane przez niewysokiego bruneta.
-Nie, dzięki – zaśmiałam się, podchodząc bliżej do chłopaka – Jestem Julliet.
-Jacob – uśmiechnął się zadziornie, przyciągając mnie bliżej siebie – Zatańczymy?
-Jasne – wygramoliłam się z jego objęcia i ruszyłam w stronę parkietu.
-Pierwszy raz cię tutaj widzę – odezwał się brązowooki, kiedy zaczęliśmy tańczyć do wolnej piosenki, przytuleni do siebie.
-Znam Andy’ego dwa dni – zaśmiałam się, a brunet zawtórował.
-To musiałaś wpaść mu w oko, że od razu cię zaprosił.
-Nieee – mruknęłam – Jestem dobrym szpiegiem. W 5 minut znalazłabym gdzie mieszka.
-Boże, stalking – wrzasnął Jacob, a po chwili wybuchł śmiechem.
-Spokojnie, wariatką nie jestem – zawtórowałam śmiechem.
-Wariatką może nie, ale swoją urodą bijesz wszystkie te laski tutaj razem wzięte – ukazał ząbki, nie odrywając ode mnie oczu.
-Dziękuję za komplement, ale obrażasz moją przyjaciółkę – rzuciłam, sprawdzając jak zareaguje brunet.
-Och.. A która to twoja przyjaciółka?
-W sumie to każda – chłopak wyglądał na przerażonego i speszonego, na co się zaśmiałam – Żartuję, widzisz tamtą blondynkę?
-Tamtą? - chłopak powędrował wzrokiem za moim palcem, którym wskazałam Rydel.
-Tak, tamtą.
-Jest.. Piękna – Jacobowi zaświeciły się oczy.
-Ej! Jest zajęta! - prychnęłam – A teraz podrywasz mnie czy chcesz, żebym cię z inną zeswatała?
-Oczywiście, że ciebie – jego łobuzerski uśmiech sprawił, że przez moje ciało przeszedł przyjemny dreszcz – A może dasz mi siebie posmakować? - mruknął mi do ucha, a jego dłonie zjechały na moje pośladki i lekko nimi potrząsnęły.
-Dupek – nagle czar prysł, a ja z całej siły uderzyłam chłopaka w twarz.

Niestety Jul... Każdy chłopak jest taki sam..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

14. Nic o mnie nie wiesz.

-Siema! - usłyszeliśmy dosyć znajomy głos oraz donośne kroki. -Zapraszałeś kogoś? - spojrzałam podejrzliwie na Ross'a, który już wc...